Når du betaler kontingent til foreningen Digitalt Ansvar, vil der blive oprettet et personligt medlemskab for dig/din virksomhed i dit/din virksomheds navn.
Når du indmelder dig og derved opretter et medlemskab hos Digitalt Ansvar, skal du registrere dig som medlem med følgende oplysninger til brug for administrationen af dit medlemskab:
Når du har udfyldt oplysningerne, bliver du bedt om at acceptere medlemsbetingelserne. Vi anbefaler dig at læse dem grundigt igennem, inden du indmelder dig og opretter medlemskabet.
Herefter vil du modtage en kvittering samt et login til din private konto på den angivne e-mailadresse. Såfremt du har valgt at betale med direkte bankoverførsel, vil Digitalt Ansvar’s bankdetaljer fremgår heraf. Medlemskabet træder i kraft, så snart vi har modtaget betaling (ved bankoverførsel: forvent at der kan gå 1-2 arbejdsdage før vi kan se din betaling).
Foreningen Digitalt Ansvar tilbyder fire former for medlemskaber; nedsat medlemskab til privatpersoner (150 kr.), fuldt medlemskab til privatpersoner (500 kr.), medlemskab til organisationer (1.000 kr.), medlemskab og markedsføringsbidrag til virksomheder (25.000 kr + 25% moms).
Medlemskab udløber efter 12 måneder.
Alle oplyste priser kan af foreningens generalforsamling ændres uden forudgående varsel. Der tages desuden forbehold for trykfejl.
Du betaler for medlemskab via digitaltansvar.dk.
Der er ikke retur- og fortrydelsesret på donationer eller på betaling for medlemskab af Digitalt Ansvar.
Dit medlemskab træder i kraft hurtigst muligt efter vi har modtaget din betaling og løber 12 måneder frem, hvorefter det fornyes automatisk med mindre medlemskabet er opsagt forinden.
Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på kontakt@digitaltansvar.dk.
Digitalt Ansvar
+45 4263 6294
kontakt@digitaltansvar.dk
CVR-nummer: 38600206
Digitalt Ansvar er en non-profit forening. Vores arbejde er støttet af midler fra Offerfonden, TrygFonden, Velliv Foreningen, Oak Foundation Denmark samt Københavns Kommunes §18-pulje.
Se mere her.