Handelsbetingelser

Medlemskab

Når du betaler kontingent til foreningen Digitalt Ansvar, vil der blive oprettet et personligt medlemskab for dig/din virksomhed i dit/din virksomheds navn.

Når du indmelder dig og derved opretter et medlemskab hos Digitalt Ansvar, skal du registrere dig som medlem r med følgende oplysninger til brug for administrationen af dit medlemskab:

  • Fornavn og efternavn
  • (Virksomhed evt. CVR-nummer)
  • Adresse
  • E-mailadresse

Når du har udfyldt oplysningerne, bliver du bedt om at acceptere medlemsbetingelserne. Vi anbefaler dig at læse dem grundigt igennem, inden du indmelder dig og opretter medlemskabet.

Herefter vil du modtage en kvittering på den angivne e-mailadresse. Såfremt du har valgt at betale med direkte bankoverførsel, vil Digitalt Ansvar’s bankdetaljer fremgår heraf. Medlemskabet træder i kraft, så snart vi har modtaget betaling (ved bankoverførsel: forvent at der kan gå 1-2 arbejdsdage før vi kan se din betaling).

 

Medlemskabs priser

 

Foreningen Digitalt Ansvar, tilbyder tre former for medlemskaber; medlemskab til enkeltpersoner (500kr.), medlemskab til organisationer (1.000kr.), medlemskab og markedsføringsbidrag til virksomheder (25.000kr + 25% moms).

Medlemskab udløber 12 måneder efter først følgende kvartalsskifte.

Alle oplyste priser kan af foreningens generalforsamling ændres uden forudgående varsel. Der tages desuden forbehold for trykfejl.

 

Betaling

 

Du betaler for medlemskab via digitaltansvar.dk.

 

 

Retur- og fortrydelsesret

 

Der er ikke retur- og fortrydelsesret på donationer eller på betaling for medlemskab af Digitalt Ansvar.

 

Medlemskabets løbetid og opsigelse

 

Dit medlemskab træder i kraft hurtigst muligt efter vi har modtaget din betaling og løber herefter   frem til først følgende kvartalsskifte og yderligere 12 måneder.

 

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på digitaltansvar@digitaltansvar.dk.